Zapachniało jesienią

Dziś chciałabym pochwalić się moimi jesiennymi tartami. Przy ograniczonym czasie i ogromnych chęciach, wyszukałam w internecie przepis pod linkiem "Najprostsza tarta z jabłkami" klik ->  http://only-my-simple-kitchen.blogspot.com/2013/10/najprostsza-tarta-z-jabkami.html

Faktycznie, przepis okazał się prosty i przyjemny, serdecznie go polecam! Co prawda w mojej nadinterpretacji nie był już taki szybki, ponieważ postanowiłam dla lepszego efektu, użyć mini foremek, jednak czego nie robi się z miłości! (Tarty robiłam na dzień chłopaka)
Cała zabawa, z układaniem jabłek, na prawdę mi się spodobała, to na pewno nie były ostatnie tarty tej jesieni!
Mam nadzieję, że wyglądają tak apetycznie jak smakowały! 

Na koniec chciałabym jeszcze pokazać Wam, jakie cudo stworzył dla mnie Paweł!
Przed Wami, osobista, drewniana paleta na mulinki:
Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze, to taka niespodzianka, wejść na bloga i zobaczyć ich aż tyle!

Pozdrawiam i życzę pięknej jesieni, bo u nas wichura jakich mało!

8 komentarzy:

  1. z takimi tartami mogłabym przetrwać jesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarte wyglądają bardzo smakowicie! Miałaś fajny pomysł na te serduszka :) Paletka też wygląda super - tylko pozazdrościć Takiego faceta ;) Ale co się dziwić - gdy ma się taką zdolną dziewczynę... i tarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarte wyglądają przepysznie! Super są te foremki serduszka!
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ja tak lubię piec, a tarty się jeszcze nie odważyłam ...
    Jednak Twoje wyglądają tak apetycznie, że chyba się przemogę i skorzystam z tego przepisu co Ty :).

    Prezent od Pawła świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i smakowicie wyglądają te Twoje serduszka :)
    A paleta! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne serduszka :). Paleta wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne tarty! Wyglądają bajecznie :) Prezent śliczny, tylko zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger