Wiosenny komplet | Lovely Llamas


Kochani! Czy Wam też tak brakuję wiosennego ciepełka? U nas w Gdańsku pogoda nie rozpieszcza, od kilku dni deszcze i zawieje, a dziś rano spadł nawet śnieg! Patrząc na to pochmurne niebo za oknem, postanowiłam pośpieszyć z pomocą i zawitać na blogu z kilkoma promieniami słońca.

W majowy weekend doczekaliśmy się odwiedzin Pani Wiosny. Dlatego czym prędzej powędrowałam na Gdańskie Forty oraz Górę Gradową, aby zrobić kilka plenerowych zdjęć, mojego najnowszego kompletu. Jego głównym bohaterem stały się przesłodkie lamy oraz piękne kaktusy. Jak na klimat postaci przystało, uwieczniłam je w ciepłym słoneczku!







Dane techniczne:
Materiał z kolekcji Lovely Llamas
Podszewka w kolorze równie różowym co zamek i bawełniany sznurek ;)
Wielkość plecako-worka: 40x45 cm
Wielkość kosmetyczki: 22x16 cm
Usztywnienie kosmetyczki: Włóknina Decovil do naprasowania

   Bardzo dziękuję, mojej pięknej modelce i już właścicielce plecako-worka za uświetnienie zdjęć!
Mam nadzieję, że Peruwiańskie Lamy również na waszych twarzach wywołają uśmiech. Ich spojrzenie, każdego dnia motywuję mnie do dalszego pisania pracy licencjackiej!

8 komentarzy:

  1. Świetne uszytki!
    Buzia sama się śmieje :-)
    Czyli nowa maszyna sprawuje się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAA ! Chce tak umieć !! Ola Ola, naucz mnie ! :) Zazdraszczam talentu i wytrwałości przy licencjacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze! Bardzo mi się podoba ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik.Materiał ma świetny wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez dwóch zdań - rewelacja. Wygląda extra. Jaki to dokładnie materiał z tymi lamami? Prezentuje się bardzo wytrzymale.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno, nie ma opcji żebym to ominęła..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger