3...2...1... Rusza Rękofaktura!

Kochani! 
Po wielu dniach namysłów, tysiącach pomysłów i chwilach zawahania, w końcu zdecydowałam się na kolejny krok w rozwoju mojej pasji! Już od jakiegoś czasu spotykałam się z wieloma sugestiami dotyczącymi tego dzieła, dlatego (w końcu!) nabrałam odwagi i postanowiłam uruchomić fanpage mojego bloga na Facebooku!
Wiąże się to z kilkoma bardzo ważnymi dla mnie zmianami, które chciałabym dzisiaj oficjalnie zainaugurować. :) Mam nadzieję, że wszystkie nowości przypadną Wam do gustu. Dlatego do rzeczy!
Po pierwsze, fanpage na Facebooku to nowa pomysł, nowa siła i dlatego i nowa nazwa bloga. Nastał czas, kiedy to nagłówek "Hafciki i nie tylko" (dla nowych gości- jest to wcześniejsza nazwa bloga) okazał się za bardzo ograniczający. Już od dłuższego czasu, moje rękodzieło rozwijało się w wielu różnych kierunkach, o których również chciałabym wspominać, czasem nawet w nowej formie! 
Dlatego tu przechodzimy do "po drugie". 
Chciałabym wciągnąć Was- czytelników bloga, jak i gości facebookowych w robótkowanie razem ze mną! Pragnę  pokazywać rękodzieło większemu gronu oraz uczyć go. Pierwszym krokiem w tym kierunku są internetowe kursy typu "DIY" (Do It Yourself) które mam w planie co jakiś czas tu zamieszczać. Trzymajcie za mnie kciuki!

Jest jeszcze "po trzecie". 
Bloguje od najmłodszych lat. Mój obecny blog, powstał w 2009 roku i tak jak go wtedy zaplanowałam, jako młodsza istotka, tak funkcjonował przez wiele lat, aż do dziś. Myślę, że czas na zmiany nadszedł nie tylko ze względu ma zmianę mody (np. w wyglądzie szablonów) ale przede wszystkim ze względu na mój wiek. Chcę rozwinąć skrzydła w nowocześniejszym i dojrzalszym wydaniu. Mam nadzieję, że się uda! 
Ostatnią zmianą, którą cały czas odkładam, jest przeróbka adresu bloga. Wiem, że wiele osób zna mnie już pod tą witryną, dlatego chciałabym poczekać z tym do przyszłego miesiąca, kiedy to, mam nadzieję, wszyscy spotkamy się na: www.rekofaktura.blogspot.com 
A co wy sądzicie o tych małych i dużych zmianach?

Pozdrawiam Was gorąco i jeszcze raz dziękuję za przemiłe komentarze!
  

10 komentarzy:

  1. Uważam, że zmiany są dobre i potrzebne.
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno trzymam kciuki za zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany na pewno wyjdą na dobre :) Trzymam kciuki za ich powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że się rozwijasz i zmieniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje życzyć powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę jak najwięcej dobrych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny pomysł ! Przyznam się, że podglądam Cię juz od dawna, i tymi zmianami sama mnie zmotywowałaś ! Dziękuję za to, a bloga zapisuję do ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger