Croissanty

W końcu i Gdańsk doczekał się ferii! Oto i one zaczęły się, mam wolne jestem w 7 niebie! :D
W poniedziałek jak co roku zaczynam warsztaty taneczne. Już nie mogę się doczekać. Oczywiście haftowania też nie zapuszczę :D Będę miała dużo czasu :)
Teraz coś w temacie :) Wczoraj był tłusty czwartek i oto ja opiekłam z tej okazji rogaliczki Croissanty. Wyglądają nawet efektownie a w zrobieniu są na prawe proste!
Kupujemy ciasto francuskie (takie zamrożone np. z Biedronki :P) Trzeba je pociąć na 12 kwadratów a potem na trójkąty. Z jednego ciasta wychodzą 24 rogaliki. Do każdego trójkąta wkładamy kosteczkę czekolady i zawijamy na rogalika :) Trójkąty wyglądają mniej więcej tak:



Naprawdę bardzo łatwo się je robi :) Przed wstawieniem do piekarnika wystarczy jeszcze pomalować je rozbitym jajkiem i gotowe! Moje po upieczeniu wyglądały tak:



Idę radować się wolnością i feriami. :D

6 komentarzy:

  1. Jakie pychotki;) Jak kupimy ciasto francuskie to musze takie upiec:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie :P Musimy się koniecznie spotkać na wystawie :) Pozdrawiam cieplutko, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też są ferie, a rogaliki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam korzystając z Twojego przepisu. Na prawdę łatwo i smacznie. Dziękuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm mnammm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają i tak samo pysznie smakują, zrobiłam na podastawie Twojego przepisu i wyszły rewelacyjnie:) Pozdrawiam Judyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger