Nowe kolczyki

Wiem, że dawno mnie nie było ale w szkole dają nam tle zadań, nauki i wszystkiego, że nie wyrabiam. W blogach jestem do tyłu o komentarzach nie mówiąc.. Koszmar z tą szkołą.. Na szczęście jeszcze tydzień i ferie.. :) Teraz może coś o kolczykach. Pierwsza zielona para była dla mojej koleżanki na urodziny. Drugą zaczęłam już dawno ale coś mi nie pasowało i miałam to skończyć innym razem. Tak przeleżał 1 kolczyk w kartonie spory czas no i w końcu studniówka koleżanki zmusiła mnie do zrobienia ich i jestem bardzo zadowolona! Oto one:





Co do królika to prawie stoi w miejscu. Cierpię na kompleks braku czasu :P
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Olu śliczne kolczyki, już dzisiaj jest poniedziałek więc za parę dni będziesz mieć dużo czasu na swoje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super! ;) a te u góry do mnie trafiły, czyż nie? ^^ No i przy okazji powiem, że kocham Twojego króliczka <33 śliczny jest.. Buź ;*
    pozdrawiam ~www.asiulkateen.blox.pl~

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu,piękne kolczyk...cudo! Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger