Kwiatuszki skończone


No i w końcu udało się! ;P Taki mały hafcik, a tyle go robiłam, właściwie nie wiem dlaczego, w każdym razie cieszę się, że udało się go skoczyć. Pozostaje tylko wypranie i wklejenie w kartkę dołączoną do zestawu.





Wczoraj również dostałam od mojej przyjaciółki dwa zestawy hafciarskie. Bardzo się ciesze bo są śliczne. ;)



Teraz ze spokojnym sumieniem mogę zabrać się za kolejny zestaw. Niestety bardzo mnie przygnębia świadomość, że za chwile zaczyna się kolejny rok szkolny i znowu będzie malutko czasu na cokolwiek ...

3 komentarze:

  1. Śliczny hafcik i kolejne zestawy też są super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. o zestaw po lewej bardzo chętnie do schrupania ;)
    a hafcik wyszedł ślicznie
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kwiatki! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger