Elfik #4

Nastał w końcu rok szkolny. Wspaniałe wakacje skończyły się, a ja jestem w pierwszej klasie liceum. Po wielu przebojach w końcu dostałam się do mojego upragnionego VIII LO. :D Bardzo się cieszę i muszę przyznać, że od pierwszych dni jest wspaniale. Wiem że z nauką nie będzie już tak lekko, ale dam rade! Jak będzie z haftowaniem i blogiem, nie wiem, ale postaram się co jakiś czas coś napisać. Najbardziej mi szkoda, że nie będę mieć tyle czasu na przeglądanie Waszych blogów.
To teraz stan w którym jest mój elfik, jak zawsze nie dużo do przodu ale trzeba się pochwalić:





Pozdrawiam i życzę sił w powrotach do obowiązków! ;)

9 komentarzy:

  1. Elfik jest przepiękny! Uwielbiam takie klimaty! Gratuluję dostania się do upragnionego liceum i życzę powodzenia w nowej szkole, wspaniałych nowych znajomości i jak najmniej nauki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem w LO z tym że 2 klasie i niestety w roku szkolnym nie mam czasu na haft a co dopiero na notki, szczególnie że jestem na biol-cham-fizie i bywa bardzo ciężko. czasem tak ciężko że się nie wyrabiam z nauką a co dopiero z haftem :D
    Życzę powodzenia w szkole! :* I jak najmniej nauki ^^
    na jakim jesteś profilu jeśli mogę zapytać?
    Effik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. biol-chemy rlz! :D Najlepszy a zarazem najgorszy kierunek :( Przynajmniej raz w miesiącu żałuje że na nim jestem. Mam jeszcze fizykę rozszerzoną :P Ile trzeba było mieć u was pkt do LO żeby dostać się na biol-chem? Sory że tak wypytuje ale jestem ciekawa drugiego końca Polski ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie przyjmowali to było minimum 142 na odwołaniach więc z pierwszej listy ok. 146 oczywiście bez testu z angielskiego :) Życzę powodzenia w nauce bo uwierz że momentami bywa bardzo ciężko - oczywiście zależy to od nauczycieli :P Jakie myślisz potem studia robić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada elfik. Ja również jednego teraz produkuję!
    Gratulacje z okazji dostania się do wymarzonej, wybranej szkoły i życzę sukcesów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję więc dobrego rozpoczęcia roku szkolnego!:) Jeżeli chodzi o edukację to ja z liceum mam najfajniejsze wspomnienia;) Tobie życzę tego samego:) Elfik cudny po prostu! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten elfik :) ja też jestem po biol-chem-fiz, potem miałam iść na weterynarie ale ostatecznie wylądowałam na zootechnice, która skończyłam i jestem zadowolona. Niczego nie żałuje, choć bywało ciężko, głownie z fizyką :D powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger