I po świętach...

Tak długo zbierałam się do napisania notki, parę razy zaczynałam, ale nie kończyłam. Byłam tak zmęczona szkołą i przygotowaniami do świąt, że nawet nic tu nie napisałam, ani nie złożyłam życzeń... Mam też trochę zastój robótkowy, powstały jeszcze dwie kartki świąteczne, które pokaże w następnej notce.
Dziś za to mam do pokazania moje świąteczne pierniczki, było z nimi sporo roboty ale wyszły prześlicznie:

Dwa specjalne w prezencie:


A tu moje przygotowane prezenty, jakoś przypadkiem wyszło wszystko w czerwieni. ;D


Pozdrawiam wszystkich i życzę duuuuużo odpoczynku tym co mają jeszcze wolne, a tym co nie, sił w tych ostatnich dniach starego roku! ;*

2 komentarze:

  1. Pierniki są artystyczne i wyglądają bardzo smacznie :) Tobie też życzę wiele sił w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite pierniczki:) I jakie ładne:)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger