Kartka świąteczna

Na wszystkich blogach zagościł już świąteczny nastrój, to i ja postanowiłam pokazać pierwszą z moich tegorocznych kartek świątecznych. Wykorzystałam zestaw jeszcze z poprzedniego roku ;) Na haftowanie malutko czasu więc zaczęłam zabierać krzyżyki do szkoły. I tak podczas przerw lub na jakiś luźniejszych lekcjach (ciiii.. ja jestem grzeczna ;D ) powolutku powstała ta choineczka:





Zdjęcia są na prawdę kiepskiej jakości, ale tak to jest jak się szybko robi ciemno... Próbowałam trochę wydobyć kolorki w programie, ale i tak są lekko okłamane.

4 komentarze:

  1. Piękna choineczka,więc powstała śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna choineczka, ładnie się prezentuje na tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, widzę że też radzisz sobie jak możesz, zupełnie jak ja, kiedy tylko znajdę wolną chwilę w ciągu dnia, od razu łapię za igłę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka :) Tej jeszcze nie robiłam, ale wygląda tak świetnie, źe jeszcze w tym roku się skuszę chyba :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger