Serduszko

W tegoroczne Święta Bożego Narodzenia zostałam obdarowana naprawdę wspaniałymi prezentami hafcikowymi. Jednym z nich było Styczniowe wydanie Sross Stitch Crazy z pięknymi serduszkami do wyhaftowania.  Oczywiście od razu zabrałam się do pracy. Jak zwykle, w moim przypadku, powstawało bardzo powoli jednak dzięki temu, że to mały hafcik, mogłam go wszędzie zabrać. Powiem tylko, że naprawdę mam serdecznie dość french knotów! Mimo tego był to idealny haft na mój zmęczony mózg, dużo kolorów, ale w prostych kombinacjach. No to i jest moje serduszko:





Na zdjęciu widać, że do zrobienia jest jeszcze jedno serce i już miałam się dziś za nie zabrać, ale gdzieś zgubiłam drugi wycięty kawałek kanwy i filc ;( Mam nadzieję, że się znajdzie bo bardzo chciałabym mieć cały zestaw! Co do innych świąteczno- hafcikowych prezentów  postaram się przy najbliższej okazji je pokazać.
Pozdrawiam ;**


4 komentarze:

  1. Śliczne sa te serduszka, widzialam je ostatnio u mnie w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hafty , a serduszko jest fajne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko, szybko haftuj i pokazuj drugie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger