Prezencik

Widzę, że urokiem tego bloga będzie moje pojawianie się i znikanie. Znowu, na jakiś czas, całkowicie pochłonęła mnie szkoła i nie miałam czasu na jakąkolwiek pracę. Jednak już od dawna przygotowywałam tajemniczy upominek i dziś, został w końcu wręczony! Solenizantka chyba zadowolona, bo uśmiech nie schodził jej z twarzy, a ja dumna z kolejnego hafciku. ;)



 Podczas nieobecności na blogu, przeżyłam również moje 18 urodziny oraz niezapomnianą imprezę z tej okazji. Bawiłam się rewelacyjnie, wśród najbliższych mi osób. Wszystkie te chwilę, na które tak długo czekałam, minęły zdecydowanie za szybko! Jak na razie "dorosłe" życie całkiem mi odpowiada, wiec lecę cieszyć się nim i w końcu tą piękną pogodą. Pozdrawiam odwiedzających!



2 komentarze:

  1. Spóźnione życzenia Kochana ;o) Dużo zdrówka i życzliwych osób na Twojej drodze ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną karteczkę zrobiłaś! I spełnienia marzeń z okazji Twoich urodzin, pewnie mocno spóźnione życzenia, ale jakże szczere:))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger