Misiek na Dzień Kobiet

Drogie Panie! Witam Was na moim blogu w ten miły i jakże spokojny wieczór, kończący nasze mini święto. Taki niby zwykły dzień, ale mam nadzieję, że wywołał na Waszych twarzach uśmiech i upłynął w dobrej atmosferze.

Natomiast jeżeli chodzi o mnie to ten Dzień Kobiet z pewnością należał do WYJĄTKOWYCH. Otóż rozpoczęłam go raniutko w przychodni, a kontynuowałam w łóżku pod kołdrą...
Jestem tu tylko dzięki cwanemu choróbsku, które wczoraj się do mnie przyczepiło, zabrało siły i głos, a ponad to na dobre uziemiło w domu na najbliższy tydzień.

Ale! Nie żaląc się już za dużo, muszę przyznać, że są tego małe plusiki!
W końcu mam czas podzielić się z Wami moimi nowym dziełami i pomysłami.
Pierwszy z nich to miś- przerywniczek, z serii Forever Friends. Na prawdę dłuuuuuugo go dłubałam, a to dzięki tym cudownym kwiatkom w jego łapce, do których zabierałam się chyba z 3 razy!

Najważniejsze, że w końcu został ukończony i jest (moim skromnym zdaniem) prześliczny!





Na koniec tak jakby sam wręczał nam kwiatki!



Zdjęcia w różnym świetle, bo jakoś ciężko było mi uchwycić te kremowe barwy.

Poza misiem zajęłam się czymś czego na tym blogu, jeszcze nie było. Już niedługo podzielę się z Wami tym wyzwaniem, a na razie pokaże tylko fragmencik. Może któraś z Was domyśli się co to będzie?

 

Bardzo serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze i za to, że nie zapominacie tu o mnie ! 
Teraz ja ruszam oglądać Wasze dzieła!


2 komentarze:

  1. Oj, kochana, to wracaj szybciutko do zdrowia!!! I na nasze święto również wszystkiego NAJ:) Misiak śliczniasty i słodziuchny:) taki delikatny. A na drutach czyżby się szalik zapowiadał???
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny misiu, w takiej jasnej kolorystyce :)
    Może komin tworzysz?
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger