Byle do wiosny! #2 KONIEC

Udało się! Moje dwa mini- hafciki w końcu są gotowe i oprawione. Wszystko wyszło tak, jak sobie wymarzyłam. Teraz pozostaje tylko czekać do przyszłego roku, kiedy to obrazki zaczną zdobić ściany!

Przy oprawie maluchów korzystałam z super kursiku, który znalazłam już kilka lat temu na blogu  ->; W Pieguchowie. Serdecznie go polecam, jest łatwy, szybki i przyjemny, zadziałał równie dobrze na haftach autorki, jak i moich.

Bez przydługawych wstępów przedstawiam Wam, moje haftowane maleństwa: 
Moje drogie, dla tych zdjęć polowałam na słońce dwa dni, mam nadzieję, że było warto!


Etap przygotowawczy:


Pozostawiam Was w kwiecistym, ocieplonym słońcem na fotkach klimacie! Życzę również jak najwięcej owocnych w robótki i jabłkowe tarty (jak z poprzedniego postu) jesiennych wieczorów!



15 komentarzy:

  1. Piękne hafty :) aż chciałby się żeby wiosna już do nas zawitała z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne obrazki! Kto powiedział, że musisz czekać z nimi do przyszłego roku :) Moim zdaniem powinny zdobić ściany przez cały rok. Są zbyt piękne, by je chować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki! Bardzo ładnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie czekałabym z ich zawieszeniem. Są tak urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze prace. Słoneczka nie trzeba było chyba zbyt wiele do zdjęć, prace są wystarczająco pogodne i słoneczne same w sobie. Jestem zachwycona. Pozdrawiam ciepło Piecyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie hafciki można patrzeć cały rok. Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te hafciki. Ślicznie prezentują się w tej oprawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! Mój styl, taki trochę retro :) PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach!piękny komplet pasujący również do mojego pokoju!
    Niech te wiosenne ptaszki wprowadzają w dobry nastrój domowników.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zawieszki, po co zwlekać do przyszłego roku, zawieszaj je już teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, wiosenne hafciki, bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wspaniale do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger