metryczka *7*

Oj metryczka przybywa chyba w najbardziej żółwim tempie jakie mam .. W tym tygodniu pobiłam rekord nauki. Mam dziś pierwsze popołudnie, w którym nie muszę się uczyć ani nic robić, po prostu mogę pooglądać blogi i odpocząć. Trzyma mnie jeszcze myśl, że do wakacji:



Przechodząc do metryczki naprawdę niewiele przybyło. Mam nadzieje, że teraz, kiedy będę miała więcej czasu, będzie przybywać więcej. :)





Wiem mało, ale nie tylko tym się ostatnio zajmowałam, oto portret na konkurs plastyczny do szkoły:




A na pocieszenie dla wszystkich czekających na lato i wakacje:



3 komentarze:

  1. Ta metryczka jest taka delikatna. Bardzo mi się podoba
    Ps. Ja też odliczam do wakacji:P
    krainapiekna.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ...o skąd ja znam tą karteczkę z aniołem... :))Portret wyszedł świetny i tęcza...ach...
    pozdrawia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie mi on pasuje do aniołkowej kompozycji dziękuje za nią jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger