Zakupy :D

Do pasmanterii nie zdążyłam :( Niestety w sobotę do 14.00 prze te wakacje nie da się odnaleźć w dniach tygodnia ;) Byłam z mamą na zakupach na komunie i udało się nam dobrać komplecik. Jestem szczęśliwa bo mam upragniona sukienkę a wcześniej takiej nie miałam :) Do tego jeszcze kolczyki które świetnie pasują do grochów!
Kolczyki:




I sukieneczka z bolerkiem:




Z innej beczki. Moja mama była na wycieczce i mi przywiozła taki prezencik:






Krecik ma magnesiki tyłu i można go przyczepić do lodówki :D

No to taka krótka relacja mało hafcikowa ale z powodu zakupów i tak nic dziś nie wyhaftowałam :/

2 komentarze:

  1. Fajna sukieneczka. Lubię groszki a kolczyki świetnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. sukieneczka jest śliczna i super wyglądasz, a kolczyki pasują idealnie. Krecik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger