Gotowy :)

W ostatnich dwóch tygodniach miałam gigantyczny nawał nauki. Nauczyciele przechodzili samych siebie w wymaganiach przez nich postawionych. Nie było dnia beż chodź jednej kartkówki ( jak była jedna to był raj! :) )Od ostatniego wpisu nic nie haftowałam albo nie miałam na to czasu albo jak już znalazłam wolną chwile to siadałam i nic nie robiłam. Nie miałam na nic siły.
No i tak to się skończyło, że w piątek coś mnie dopadło, jakieś przeziębienie czy coś, gardło boli katar z nosa cieknie ..
Może jednak dzięki temu całą sobotę przesiedziałam w domu i odpoczęłam. W końcu naszło mnie na dokończenie przerywniczka. Wczoraj wieczorem skończyłam go i chyba nawet mi się podoba jeszcze nie zdecydowałam. :P
Przestaje zanudzać oto on w dwóch zastosowaniach:
1. Dekoracja firanki, okna .. :)





2. Przywieszka do nożyczek :D



I jak wam się podoba? Chyba nie najgorsza, to moja pierwsza poduszeczka. Może nie jest idealna ale następna mam nadzieje będzie ładniejsza :D
Dziękuje za miłe komentarze i pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Olu ta zawieszka jest cudna, ja bym ją powiesiła w oknie żeby wszyscy widzieli hihi, zapraszam do wzięcia udziału w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta zawieszka :) Ja nie widzę żadnych niedoskonałości :D Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne serducho !! Naprawdę fajnie Ci to wyszło :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne to serduszko! Oba jego zastosowania bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo fajne zastosowanie dla tego uroczego hafciku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger