ATC z wymianki :)

Oj dawno je dostałam ATC z wymianki u Rachel, chyba jakoś w piątek. Jak widziałam je na zdjęciach to stwierdziłam, że są śliczne ale na żywca są jeszcze piękniejsze!!!! Mojej mamie też się bardzo podobają :)
O moich ATCiakach wolę nie pisać .. Kompletnie mi się nie podobają .. Były robione na ostatnią chwile.. No ale cóż wypada się przyznać i je pokazać. Z tej szybkości wysyłania zapomniałam zdobić im zdjęcia (przypomniało mi się jak wracałam z poczty) :/ Pozwolę sobie pożyczyć zdjęcie od Rachel. :)



To moje Aniłoki ...

A teraz ATC które dostałam w jesiennej sesji zdjęciowej, którą zrobiłam wczoraj. :)
Aniołki Trzpiotki:





Maleństwa :) :



Anek75:



AgnieszkiMD:



Abaszki:



I podziękowanie:



I na koniec jesiennie:



Wszystkie są piękne! Cały czas leżą na widoku i je podziwiam.
Dziękuje za organizacie organizatorce i tym wszystkim za to, że zrobili takie cuda! :)
Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię na moją jesienną wymianę ATC :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakie ładne... a w tym jesiennym temacie już w ogóle prezentują się świetnie
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam Twojego bloga do listy ulubionych blogów. Wpadaj, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olcia Twoje karteczki są fajniutkie, ja jedną mam i bardzo mi się podoba :), dziękuję za miłe słowa na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę sie że ci sie podobają!!:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger