Wygrana i Piesek :)

Kilka dni temu spotkała mnie miła niespodzianka ;) W poniedziałek gdy siedziałam w domu bo się źle czułam zadzwoniła do mnie Pani z Gazety Mój Pies i powiedziała, że jestem jedną z 5 osób które dostaną książkę pt. "Marley i ja" :D Pod koniec wakacji wzięłam udział w smsowym konkursie i wygralam1 :D Nigdy nie wygrałam w takim konkursie dlatego było to dla mnie wielkie zaskoczenie i szczęście! :) Wczoraj gdy wróciłam ze szkoły patrze do skrzynki a tam awizo że listonosz był ale nikogo w domu nie było :D Wieczorem nie mogłam się doczekać i podreptałam na pocztę odebrać paczkę. W środku nie tylko książka ale i dwa archiwalne numery gazety :D Bardzo się ciesze jak tylko skończę czytać lekturę zabiorę się za Marleja! :)





Co do haftowania :) Będąc chora siedziałam 3 dni w domu i troszkę haftowałam troszkę czytałam. Oto efekt haftowania w piesku:





Dla przypomnienia tutaj jak jak wyglądał ostatnio:

http://olcikowo-art.blogspot.com/2009/07/wrociam_27.html


Długo go robie oj długo ale jest on przerwą między wszystkimi hafami :D Mam już kolejny zestawik w planie więc musze go szybko skoczyć.

2 komentarze:

  1. Piękny piesek ci wychodzi:) A i gratuluję nagrody:)) Wpadnij do mnie , też chcę zacząc haftowac, a bloga dopiero co założyłam. Pozdro;*

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie miałaś szczęście z tą wygrana, a piesek już wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger