Piesek skończony! :)

Wczoraj wieczorem skończyłam haftować pieska. :) Co weekend siadałam do niego na kilka krzyżyków i w końcu się udało!
Strasznie się cieszę! Będzie on pewnego rodzaju przywitaniem dla nowego członka rodziny. :) Nie pisałam o tym, ale planujemy zakupić suczkę do domu- Pudelka. Będę miała przyjaciółkę na wieczory z nauką i na weekendy z haftowaniem. :D
Ale trochę zboczyłam z tematu, bo tematem jest skończony haft, oto on:









Szczerze mogę się przyznać, że podoba mi się on :) Te kwiatki dodały takiego uroku!
Teraz zabieram się za zestawik przywieziony z Angli a mianowicie króliczek :D
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Olcia piesek jest prześliczny, wygląda super taki czarniutki na tle kolorowych kwiatków, super, że będziesz mieć pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek śliczny :) Fajnie, że będziesz miała pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No naprawde uroczy piesek, wygląda teraz tak słodko.... Życzę równie pięknego psa w realu ;-)
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger