Kolczyki

W sobotę postanowiłam zrobić kolczyki dla koleżanki i przy okazji też dla mnie. Po przeglądzie zapasów stwierdziłam, że znacznie się zmniejszyły .. . Do Jarmarku Dominikańskiego jeszcze DALEKO... No i co ja teraz zrobię ? Chyba zacznę błagać o przesyłkę internetową na urodziny .. 
No, ale przestaje smęcić .. Z tego co mam jeszcze ze 3-4 pary będą .. :)
Teraz para, którą zrobiłam w sobotę dla koleżanki:



I dla mnie:



Nawet mi się podobają :D Co za skromność ... Zdjęcia średniej jakość, ale czy to moja wina, że tak szybko się robi ciemno? Tylko przyszłam do domu i zanim się zorientowałam już było ciemno .. :( Ach.. jak ten czas leci, zaraz zima ..

3 komentarze:

  1. śliczne kolczyki takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne kolczyki, a do tego takie dziewczęce:) Pozdrawiam:
    http://wicky94-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki, delikatne:) Pozdrawiam i ślę promyczki słońca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger