Zakładka + urodzinowo

W sobotę zajęłam się kolejnym drobiazgiem, a mianowicie zakładką. Hafciki przygotowałam dzień wcześniej, więc do rozpoczęcia pracy pozostało tylko krochmalenie i prasowanie. Tak oto powstała zakładka dla mojego przyjaciela, który uwielbia kryminały! :



 Natomiast w niedziele obchodziłam moje 17 urodziny, oj jak ten czas leci, a ile lat już prowadzę bloga!
W prezencie od Cioci dostałam tubę do przenoszenia szpatułek oraz śliczny woreczek do wyhaftowania na nim lawendy, jak wiadomo, hafcikowe prezenty cieszą najbardziej!


Z tych nie hafcikowych, a bardzo pozytywnych od mojej przyjaciółki (http://www.magiedescouleurs.blogspot.com) dostałam wesołego Melona Marcina z życzeniami.

  

Dostałam też wiele innych prezentów, szczególnie biżuterie, ale nie będę Was zanudzać masą fotek nie w temacie, zapewniam, że są śliczne ;P 
Pozdrowionka!

6 komentarzy:

  1. Sto lat! Wszystkiego najlepszego:) Zakladka bardzo fajna! A prezenty udane. Czy moglabys podpytac ciocie, gdzie kupila woreczek? Choruje na nie od lat:(
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i nietypowa zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia urodzinowe ;o) A zakładka fantastyczna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione - ale szczere - sto lat! ;*

    Ja osobiście za chemią nie przepadam, zdecydowanie wole biologię :) Ale skoro muszę ją zdawać na maturce to się mocno spinam, uczę się i jakoś leci do przodu :) Pamiętam że w 2 półroczu pierwszej klasy też na początku miałam problemy - braliśmy wtedy reakcje powstawanie soli. Nie wiem czemu ale uznałam że trzeba się wszystkich zasad i reguł nauczyć na pamięć a tu nic bardziej mylnego! Wzięłam temat na logikę i problemy się skończyły :) Jak się chce to można wszystko, dasz radę ;* Trzymam kciuki :) A przez jaki temat konkretnie nie możesz spać? :D może mogłabym Ci udzielić kilku "złotych rad" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj naj naj z okazji urodzin! trochę spóźnione życzenia, ale szczere:))Zakładeczka świetna! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger