Elfik KONIEC! + magnesik

I w końcu udało się, skończyłam haftować elfika! Właściwie, zrobiłam to już jakiś czas przed świętami, ale nie miałam kiedy go wykrochmalić i wyprasować. Ważne, że nareszcie się za to zabrałam i oto jest on w pełnej okazałości:



Jakiś czas temu zrobiłam również taki mały hafcik i dałam go mamie z okazji Świąt Wielkiejnocy w postaci magnesika na lodówkę, bardzo się ucieszyła ;)


Dziękuje wszystkim za życzonka urodzinowe, ostatnio nie miałam czasu żeby poprzeglądać Wasze blogi ale postaram się to jak najszybciej nadrobić ;)
Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Co moge powiedziec haft przecudny do tego moje ukochane elfy, wszystko razem piekne a magnesik bardzo mi sie podoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik jest kochany - strasznie słodki ;o) I kolory niesamowite ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze hafciki:) Elfik wprost prześliczny!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger