Mini niespodzianki w postaci kartki.

Ostatnio nadarzyło się kilka okazji na malutkie, hafcikowe prezenty niespodzianki. Te małe, dające szybki efekt, hafciki coraz bardziej mnie wciągają! Poza tym dzięki swojej wielkości pozwalają na zrealizowanie moich pomysłów w ograniczonym czasie. Przechodząc do rzeczy, w ostatnich dniach z mojej domowej pracowni wyszła zakładka na urodziny mojego chłopaka oraz kartka na ślub mojej koleżanki. Oba prezenty spodobały się, więc nadszedł czas aby ujrzały światło dzienne! :)






Jak widać inspiracją do kartki był dołączony do prezentu korkociąg. Starałam się, aby wyszła męska i chyba się udało. Jest to szczególnie widoczne w zestawieniu z kartką ślubną. :D
Okazuję się, że nawet mini niespodzianki mogą sprawić sporo radości. Uwielbiam takie efekty końcowe!


8 komentarzy:

  1. Świetne! mała rzecz, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wkomponowałaś hafciki w swoje prace :).

    Wąsiska wyszły super i z humorem :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i udowodnilas ze nawet facetowi można sprawić przyjemność haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty sliczniutkie:-) a wąsy to w ogóle rewelacja! Obdarowani na pewno zadowoleni. Pozdrawiam cieplutko i czekam na następne w cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mój blog. Z wielką chęcią dodaję do ulubionych i będę stałym gościem. Oczywiście zapraszam do siebie jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger