Oby do wiosny! #1

Ostatnio na moim blogu gości zdecydowanie za mało hafcików. Należy to zmienić! ;)

Tuż przed wakacjami kupiłam na promocji dwa malutkie, wiosenne zestawiki. Przez letnie szaleństwo kompletnie o nich zapomniałam. Grzecznie czekały na swoją kolej i właśnie teraz, przyszedł na nie czas!
Na pomorzu temperatura nie rozpieszcza, dlatego te różowe kwiatuszki wprowadziły mnie w pozytywny i ciepły nastrój. Dodatkowo do zdjęć nawet wyszło słońce!

Oto pierwszy z hafcików:
 Oba zestawy, tworzą komplet, tak będą się prezentować:
Z rozpędu na kanwę wskoczył już ptaszek z drugiego zestawu. Jak możecie zauważyć leci w odwrotną stronę niż na schemacie. Stwierdziłam, że będą lepiej wyglądać, gdy odwrócę je do siebie dzióbkami.
 
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! To ogromna motywacja do działania.
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Ptaszki są przeurocze! Akurat mam te wzorki z jednego z wydań Cross Stitch Crazy. Tyle pięknych haftów, a tak mało czasu :) A ptaszki oprawisz w tamborki, czy może wykorzystasz je jakoś inaczej? Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ptaszki, będzie fajny komplecik:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne hafty! pięknie wpasowałyby się w karteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki :) Ciekawa jestem, jak je oprawisz....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wiosenne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny malutki hafcik, blog jest wspaniały, pozdrawiam
    http://mylovefrancesca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, takie kolory radosne, a u mnie już taka ponura jesień. Muszę jeszcze raz oczy nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie subtelne hafty :) Są rozkoszne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te hafciki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger