Filcowy zawrót głowy

Kocham szycie! Po dzisiejszych zmaganiach z maszyną, mogę to stwierdzić z pełną odpowiedzialnością.

Prawdą jest, że natrudziłam się niemiłosiernie przy tym projekcie. Ucząc się i robiąc wszystko po raz pierwszy, popełniłam masę błędów,  jednak z efektu końcowego jestem na prawdę dumna!

Pozostaję pytanie, co uszyłam tym razem?

W ostatnich chwilach wolnych od nauki, dość namiętnie rozczytuję się we wszystkim co mi wpadnie w ręce. Wiąże się z wrzucaniem i przerzucaniem książek z torby do torby.
Jak wiecie, książki nie za często wychodzą z takiego potrzasku cało. Jednak od dziś, dbanie o ich zdrowie, ułatwi mi ten oto filcowy i serduszkowy pokrowiec:
Z jednej strony jest regulowany, żeby pasował do książek różnej grubości.
 Przy okazji tworzenia pokrowca, skorzystałam z internetowych pomysłów DIY na wstążkowe zakładki do książki. Sama zdziwiłam się jak bardzo są wygodne, a do tego wszystko pasuje do siebie na prawdę idealnie!
W dniu dzisiejszym, postanowiłam również, zmienić szablon bloga. Cytując, z przymrużeniem oka, mojego Pawła "Nowy szablon, nowe życie.", postanowiłam zachęcić siebie samą do częstszych wpisów, nawet podczas roku akademickiego. Trzymajcie kciuki!

 
Ps. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze dotyczące pokrowca i maszyny do szycia. Zdałam sobie sprawę jakie to szczęście posiadać w domu taki zabytek! 

Ps. 2 Niestety podczas zmiany szablonu, utraciłam adresy moich ulubionych blogów, postaram się na bierząco je poodnajdywać, jednak będę bardzo wdzięczna stałym bywalcom za pozostawienie komentarza wraz z adresem. ;)

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie :) Zakladeczki przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! Cieszę się, że tu trafiłam, na pewno zostanę z Tobą na dłużej - dodaję do obserwowanych )*





    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem możesz powiedzieć "pierwsze koty za płoty". Super okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, gratuluje pomysłu :). Ja niestety muszę się przyznać, że maszyny do szycia nie miałam jeszcze w ręku :(, ale może czas spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, taki romantyczny! Szczególnie podoba mi się pomysł na te zakładeczki - niby nic, a tyle w nich uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny szablon bloga <3 czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY!!!! jesteś genialna - uwielbiam jak ktoś dba o książki! <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger