Koniec Warsztatów i Kolczyki

W piątek skończyły się warsztaty .. Dodatkowo w sobotę mieliśmy jeszcze na zakończenie relax w sopockim aqua parku. :) Warsztaty były wspaniale, fakt przez pierwsze dni dosłownie wszystko mnie bolało i nie mogłam się w ogóle ruszać (zakwasy), ale było warto! Świetnie się bawiłam i zrobiliśmy super choreografie. Szkoda. że to już koniec. . Pokaże zdjątko na nim jedno z podnoszeń w naszej mini formacji :)


Tak jak podejrzewałam w tym tygodniu nie zrobiłam nic! Dopiero dziś udało mi się zrobić kolczyki dla mojej cioci, oto one:





Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

3 komentarze:

  1. Jako nieco;) starsza kolezanka i imienniczka (zadna pani!!!) zapewniam Cie ze zatesknisz jeszcze do czasow szkolnych! Oj tak to juz jest... Napewno nie bedzie tak zle w ciagu roku szkolnego. Mam nadzieje ze znajdziesz chwile na swoje hobby. Choc na 10 krzyzykow dziennie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to Ty nieźle musisz być wysportowana, ja tylko patrzę na to podnoszenie i mnie już wszystko boli hihi, zgadzam się z Olą zatęsknisz jeszcze do czasów szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolczyki!! W najgorzszym wypadku będziesz haftować na przerwach w szkole :)). I napewno znajdziemy czas na wspólne haftowanie (być może przed komputerem, ale zawsze).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger