wróciłam po raz 2 i wymianka ATC

Znów wyjechałam od soboty rano, ale nie zdążyłam o tym was powiadomić, bo już wróciłam. :D Przez cały wyjazd przeżywałam wymianę ATC, bo wiedziałam że niedługo nadejdzie paczuszka. No i dziś zaglądam do skrzynki i jest!! O tym jak szybko ją rozpakowałam świadczy rozwalona koperta :P
A co za wspaniałości w środku znalazłam. Wszystkie ateciaki są śliczne i do tego liścik i wspaniałe koraliczki :) Oto to wszystko :



Wszystkie:

Do że napisałam Olcia nie świadczy, że to moje prace :D Zaznaczam tylko że to moje zdjęcie :)
To teraz po kolei.
Ten ateciak zrobiła Justyna:


Ten Alexls:




Ten Annar:


Ten Grażynia


Wszystkie są prześliczne! Tyle radości sprawiła mi ta wymiana że chyba zapisze się na następną :D

Justyna w liściku dołączyła prześliczne koraliki ! Są piękne bardzo Ci za nie dziękuje!!!


4 komentarze:

  1. Przy muzyce z Twojej stronki zrobiłam prasowanie.Świetnie się prasowało ;-)
    ATC są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi miło zawsze włączam ją kiedy muszę coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajnie, że podobaja Ci się ATC i koraliki :)

    Jeśli chcesz wziąć udział w wymianie ATC to Rachel organizuje: http://jedit-kolory.blogspot.com/2009/08/zapraszam-na-wymianke.html

    Pozdrawiam Justyna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałaś śliczne karteczki, moje też już do mnie doszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger