Biżuteryjnie

Chyba tydzień temu zaczął się w Gdańsku Jarmark Dominikański. W tym roku idąc moją ulubioną ul. Św. Ducha gdzie są najładniejsze rzeczy z całego jarmarku, dopadłam przeniesionego tym razem stoiska z koralikami i innymi bajerkami do biżuterii :d
Nie pamiętałam co dokładnie mam w domu dlatego kupiłam tylko kilka małych dodatków których na pewno mi brakowało. (nie były to koraliki) Gdy wróciłam do domu sprawdziłam moje zapasy i już powstałą para kolczyków dla mojej mamy (nie powstały wcześniej bo nie miałam takich srebrnych dodatków) Przestane zanudzać oto one:




Przy okazji tworzenia dorobiłam też wisiorek do kolczyków zrobionych jako pierwsze moje w życiu :D Tu notka o niech jakby ktoś nie pamiętał :P (chodzi o kolczyki serduszka)

http://olcia113world.blox.pl/2008/08/Kolczyki.html



Na razie tyle ale myślę ze dokupię nowe koraliki i powstanie więcej kolczyków :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger