Wróciłam

Wczoraj wróciłam z moich wakacji nad jeziorkiem .. :) Było świetnie, świetne towarzystwo, powietrze i w ogóle! Troszkę nawet po haftowałam. Zdjęć jeszcze nie mam ale jak będę miała to na pewno pokaże :D Może na wstęp to co przybyło w haftowance ponieważ znowu zajęłam się moim pieskiem. To mój haft wyjazdowy. Oto on:



Żeby było widać różnice tyle było ostatnio jak pokazałam (sama się zdziwiłam jak to dawno bo wyjeżdżając miałam już więcej co oznacza że nie pokazałam postępu .. nie ładnie .. :D )
http://olcia113world.blox.pl/2008/11/Piesek-3-1.html

Dzięki Kini, która na blogu powiedziała, że w sklepie pod tytułem "biedronka" są takie wspaniałe dziurkacze dziś pobiegłam z mamą do biedronki i nabyłam je :D
Oto one kosztują jak już Kinia wspomniała 23 zł jedno pudełeczko :)



Zdjęcia są jakie są ale niestety: "Jest już ciemno .. " :D

3 komentarze:

  1. Cześć Kochana!!! To super że wakacje udane, ale fajnie, że już do nas wróciłaś :) Ślicznie wychodzi Ci ten psiak :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piesek jest śliczniusi :), teraz czekam na zdjęcia z wakacji :), a dziurkaczy też poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieska sporo przybyło. Kwiatuszki dodają mu uroku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger