Rzeźby z piasku w Gdańsku

Dziś wybrałam się z moją koleżanką na wystawę rzeźb z piasku w Jelitkowie. Pierwszy raz byłam na takim wydarzeniu, chodź podobno jest organizowane od kilku lat. :) Na wystawie można podziwiać różne zabytki Gdańska. Wszystkie były wykonane bardzo starannie z widocznymi najmniejszymi szczegółami.
Mam kilka zdjątek.



Ratusz Gdański i wejście do niego.



Lew Gdański



Złota Brama






Dworzec Gdański. Świetnie zrobiony, budynek połączony z lokomotywą, która z niego wyjeżdża. :D



I żaglówka na koniec.



Wystawa bardzo mi się podobała!  Wszystkie rzeźby były fantastycznie wykonane i mam nadzieję, że następnym razem będzie ich jeszcze więcej. Nie pokazuje wszystkich zdjęć, bo może kogoś zainteresują i będzie mieć ochotę zobaczyć je na własne oczy.
Gdańsk- Jelitkowo wejście numer 61, wystawa będzie trwała do końca Lipca, a może i sierpnia. :) Niestety jest odpłatna. My z koleżanką zapłaciłyśmy 8 zł.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger