Kolczykowo

Dziś znowu byłam na Jarmarku po koraliki :) Powstały 2 nowe pary kolczyków z których jestem zadowolona. Moje zakupy wyniosły mnie szokująco dużo co mnie zmartwiło i stwierdziłam, że muszę zamawiać przez internet bo jest taniej ..
Gdy już zrobiłam te moje kolczyki zaczęłam bawić się w sesyjkę kolczykową. Efekt jest taki, że mam dużo zdjęć tych kolczyków :D
Pierwsza Para która ma prawdziwe kamienie i koraliki były drogie :/

Teraz druga para z nieco tańszymi koralikami :)


Przeglądając historie bloga zobaczyła, że nie pokazałam zrobionych prze zemnie 3 kolczyków w życiu :) Nadrabiam to teraz oto one:



To chyba na tyle po prostu mam fazę biżuteryjną :P Nie wiem kiedy mi przejdzie prawdopodobnie jak skończą się koraliki bo na razie fundusze chyba wyczerpałam xd
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki :) Ojj wiem coś o fazie biżuteryjnej, zawsze jak kupiłam koraliki i dodatki to nie mogłam się od nich oderwać :) Ja teraz szaleje za ATC :P Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki, a sesja jeszcze bardziej dodała im uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo. ;)

Copyright © 2014 Rękofaktura , Blogger